وکیل خانواده در غرب تهران

عکس در خصوص وکیل خانواده غرب تهران می باشد

گروه وکلای وکیل بیست به عنوان یکی از بهترین دپارتمانهای وکلای دادگستری در تهران هستند و به عنوان وکیل خانواده غرب تهران شناخته می شوند .

نظر به اینکه ما دفتر وکالتی در غرب تهران داریم و در زمینه دعاوی خانواده و طلاق در غرب و شرق تهران فعالیم به عنوان بهترین وکیل خانواده غرب و شرق تهران شناخته می شویم . با شماره ۰۹۰۲۱۵۱۷۲۷۱ تماس بگیرید.

تیم ما از وکلایی تشکیل می شود که هم آقا در بین آنهاست و هم خانم و دعاوی خانوادگی را کار می کند و پرونده های از قبیل طلاق از ناحیه زوج ،طلاق یک طرفه ،طلاق توافقی ،حضانت ،انحصار وراثت در دادگاههای خانواده تهران و اقصی نقاط ایران را داریم.

کار ما در ابتدا صلح و سازش است و سعی در برقراری آن داریم و اگر سازش میسر نشد در ادامه کار را انجام می دهیم .

وکیل دعاوی خانوادگی در  غرب تهران

یکی از مهمترین دعاوی که در تهران مشاهده می کنیم دعوی طلاق است . این دعوی مخصوصا طلاق یک طرفه پیچیدگی های خاص خود را دارد و نیازمند وکیل است.

در خصوص مشاوره حقوقی تلفنی رایگان می توانید در ایکون واتساپ کلیک کنید. سوالات خود را از ما به طور کامل بپرسید .شما بعد از مشاوره حقوقی و اطمینان از تخصص ما می توانید با تعیین وقت قبلی به دفتر ما واقع در تهران سعادت آباد ابتدای ابلوار دریا پلاک ۳۰ طبقه ۴ واحد ۸ مراجعه کنید، اعطای وکالت انجام دهید.

این مقاله را هم بخوانید:وکیل ارزان برای طلاق در اندیشه شهریار

 وکیل خانواده کیست

وکیلی که دعاوی خانواده از قبیل اجرت المثل ایام زوجیت،مهریه،نفقه فرزند،حضانت فرزند،تقاضای ازدواج مجدد ،الزام به تمکین و… را انجام می دهد نامیده می شود. بر همین اساس وکیل طلاق مجرب نیز وکیل خانواده محسوب می شود.

وکیل طلاق توافقی نیز وکیل خانواده حاذق  محسوب می شود . شما می توانید جهت اخذ وکیل ابتدا با ما مشاوره داشته باشید

 وکیل خانواده گروه وکلای وکیل بیست

یکی از مواردی که لزوم اخذ وکیل خانواده را میسر می سازد .قوانین متعدد و رویه های قضایی متعددی است که در هریک از آنها نوع رسیدگی ممکن است متفاوت باشد.

در حال حاضر هر شعبه رویه خود را دارد و قضات دادگاهها به استناد قوانین متعددی در هر پرونده اعمال نظر می کنند . بنابر این آگاهیی از رویه قضایی و شیوه قضات بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

amir
5 based on 1 reviews

‫2 نظر

  • amir گفت:

    عالی

  • amir گفت:

    سلام من از طریق گوگل با این وکیل آشنا شدم و پرونده خانواده در مجتمع مفتح داشتم کارشون واقعا عالیه جزو بهترین ها هستند

  • دیدگاهتان را بنویسید

    We’re sorry you’ve had a bad experience. Before you post your review, feel free to contact us, so we can help resolve your issue.

    Post Review

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس فوری با وکیل