بهترین وکیل ثبتی تهران

عکسی در خصوص وکیل خانواده و مهریه

بهترین وکیل ثبتی تهران موضوع این مقاله می باشد . در این مقاله می‌خواهیم برای شما بگوییم که چرا در زمینه امور ثبتی ما بهترین هستیم و اهمیت گرفتن یک وکیل ثبتی در چیست . البته شما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. لیکن چنانچه برایتان سوال ثبتی پیش آمده یا میخواهید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید با شماره ۰۹۰۲۱۵۱۷۲۷۱ در واتساپ یا ایتا پیام دهید . همچنین میتوانید با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۸۶۷۰ نیز تماس گرفته و دعوی خود را با ما مطرح نمایید . حتما این مقاله را بخوانید و در بخش نظر دهی سوالات خود را بپرسید .

لزوم اخذ وکیل ثبتی

چرا وکیل ثبتی بگیریم . این سوال بسیاری از شماست که مشکل ملکی دارید.  مشکل ثبتی نیز بخشی از مشکلات ملکی است منتها تخصصی تر.

مشکل ثبتی از قانون ثبت اسناد و املاک کشور و قوانین مربوط به ثبت اسناد و املاک. نشئت می‌گیرد.  اما چرا باید وکیل بگیریم . چون موضوعاتی ثبتی بسیار تخصصی هست . یعنی اینکه عمدتا حتی وکلا از زیر و بم آن سر در نمیارند یا کارشناس ثبتی مشکل را می‌فهمد یا کسی می‌فهمد که در این زمینه کار کرده باشد.

مجموعه ما نیز به طور تخصصی در زمینه امور ثبتی کارکرده است . در واقع چون ما تخصصی ملکی فعالیت کرده ایم زیر و بم قانون ثبت را نیز می‌دانیم.

بنابراین یا شما باید خودتان موضوعات ثبتی را وارد و ملتفت باشید یا وکیل ثبتی بگیرید.  ما نیز چون بسیار زیاد در زمینه انواع دعاوی ثبتی فعالیت کرده ایم جزو بهترین ها می باشیم .

این مقاله رو حتما بخون: وکیل ملکی شمال تهران

ویژگی یک وکیل ثبتی خوب

این که ما مدعی هستیم جزو خوبان وکلای ثبتی در تهران هستیم دلیل می‌خواهد.  در واقع چندین آیتم باعث شده ما جزو بهترین وکلای متخصص در زمینه دعاوی ثبتی شویم

  • حجم زیاد پرونده های ثبتی : یکی از مهمترین عللی که ما را به عنوان بهترین تیم ثبتی تهران مطرح کرده است گرفتن زیاد پرونده میباشد . در واقع ما از ابتدای شروع مجموعه تصمیم گرفتیم کار تخصصی انجام دهیم.  این تصمیم باعث شد پرونده به پرونده به دانش و تجربه مان افزوده شود و در حال حاضر این تجربه را با شما به اشتراک می گذاریم.
  • مطالعه زیاد قوانین و مقررات ثبتی:وقت آزاد ما صرف خواندن کتب و مقررات در خصوص ثبت اسناد و املاک می شود ‌ در واقع علاوه بر کارهای متعددی که در دست ما است مدام قانون ثبت را می‌خوانیم و تحلیل میکنیم . آیین نامه های مربوطه را نیز می‌خوانیم.  دانش و تجربه زیاد دو آیتمی هست که ما را جزو بهترین تیم های ثبتی کرده است.

شماره وکیل ثبتی در تهران

این که شما در اینترنت به دنبال شماره وکیل ثبتی در تهران می گردید بسیار خوب است . اما اگر با مجموعه و این صفحه برخورد نموده اید باید بگوییم شماره ما ۰۹۰۲۱۵۱۷۲۷۱ میباشد .

البته شما می‌توانید بر روی آیکون واتساپ در همین صفحه کلیک کرده و به واتساپ همین خط وصل شوید . لازم به ذکر است ابتدا سوال خود را در ایتا یا واتساپ همین خط مطرح نمایید . سپس به ما فرصت دهید موضوع شما بررسی کنیم . بعد از بررسی موضوع شما به شما پیام می‌دهیم و اگر لازم باشد جلسه حضوری نیز برای شما برگزار میکنیم.

وکیل ثبتی کیست

چنانچه شما به دنبال بهترین وکیل ثبتی در تهران می‌ گردید باید بدانید وکیل ثبتی کیست؟

وکیل ثبتی یکی از زیر مجموعه های وکیل ملکی هست که تخصصا در زمینه امور ثبتی فعالیت دارد .در واقع وکیل ثبتی با دادگاه چندان کاری ندارد و با اخذ مشاوره یا وکالت گرفتن از افراد در اداره ثبت اسناد و املاک. یا اجرا ثبت فعال است

انواع وکالت ثبتی به وکیل

یکی از انواع وکالت های ثبتی به وکیل وکالت کاری است . عمدتا کسانی ‌ه در زمینه ثبتی فعال هستند به صورت وکالت کاری در ادارات کار شما را انجام می‌دهند.  بنابراین وکالت کاری یکی از مهمترین این موضوعات است.

وکالت دادگستری وکلای مجموعه ما وکیل پایه یک دادگستری هستند که در زمینه امور ثبتی نیز تخصصی کار می‌کنند.  در واقع در زمانهایی ما از موکلین وکالت دادگستری میگیریم که مشکل آنها به دادگاه خورده باشد. یعنی برای حل اختلاف ثبتی در مراجع قضایی نیازمند طرح دعوی است .

بنابراین در این حالت ما وکالت دادگستری میگیریم و به دنبال کارهای موکل می‌رویم.

سوالات متداول

در این قسمت سولات متداولی مطرح میکنیم در خصوص کسانی که می‌خواهند وکیل ثبتی بگیرند . چون موضوعات ثبتی که زیاد است .

حق الزحمه وکیل چقدر است

این سوال خیلی کلی هست . در واقع در هر زمینه و موضوعی فرق دارد . اما فرق ما با وکلای دیگر این است که دستمزد های ما بسیار نرمال است .

وکلای ثبتی بسیاری هستند که درصد های بالا و مبالغ بالا از موکلین اخذ می‌کنند.  لیکن کار ما تخصصی است و قیمت های ما خوب به همین دلیل است که جزو بهترین وکلای ثبتی تهران هستیم.

آدرس دفتر شما

یکی از سوالاتی که از ما میکنید آدرس دفترمان هست . البته می‌توانید قبل از آن مشاوره داشته باشید اما آدرس ما واقع در شهرک غرب ابتدای بلوار دریا پِلاک ۳۰ طبقه ۴ واحد ۸ می باشد.  مراجعه با تعیین وقت قبلی است.

جهت تعیین وقت نیز می‌توانید با شماره ۰۹۰۲۱۵۱۷۲۷۱ یا ۰۲۱۸۶۱۲۸۶۷۰ تماس گرفته و تعیین وقت نمایید .

نتیجه گیری 

  1. از این مقاله چند نکته فهمیدیم.
  2. اینکه گرفتن وکیل ثبتی بسیار مهم است
  3. دانش و تجربه ما را تبدیل به بهترین وکیل ثبتی نموده است.

بسیاری از ساکنین تهران به علت قیمت مناسب موکلین ما هستن

amir

نظرات بسته شده است.

تماس فوری با وکیل