قاضی بازنشسته در اندیشه شهریار

عکسی تبلیغی در خصوص قاضی بازنشسته در شهریار است

قاضی بازنشسته در اندیشه شهریار موضوعی است که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت. در واقع یکی از مهمترین خدمات وکیل در اندیشه همین خدمت است.استفاده از مشاوره حقوقی در شهری مثل شهریار می تواند به شما کمک کند تا به طور کامل به موفقیت در زمینه های اهداف خود برسید. کافی است با شماره ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴  تماس بگیرید تا از خدمات ما استفاده کنید. حتما این مقاله را با دقت بخوانید. .ویدیو زیر را با دقت ببینید

قاضی بازنشسته در اندیشه شهریار کیست

کسی است که دوران قضاوت خود را تمام کرده و در کسوت وکالت بسر می برد. در واقع افرادی که در قامت وکالت بعد از پایان دوران قضاوت بسر می برند بسیار قوی بوده و می توانند از نفوذ خود در محاکم قضایی استفاده نمایند. هم اینک یک قاضی که از مجموعه دادگاهها بیرون آمده بهتر از کسی توانایی دارد که از ابتدا وکیل بوده است. شاید توانایی علمی اش محدود باشد لیکن توانایی ارتباطی اش باعث می گردد که نتیجه مناسب را بگیرید.

منظور از توانایی ارتباطی چیست؟ منظور توانایی است در مجاب کردن یک قاضی به اینکه حق با شماست . شاید در بهبوهه امورات قوه قضاییه و شلوغی سر قاضی ، قاضی وقت دقیق خواندن یک پرونده را نداشته باشد. آنوقت است که شخصی می آید و می کوید این پرونده را دقیق تر بخوانید. همین دقت باعث می شود که نکات مهمی در پرونده به نظر قاضی برسد.

چگونه با قاضی بازنسته در اندیشه شهریار تماس بگیرم

شما جهت مشاوره حقوقی در اندیشه شهربار می توانید با شماره های ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴ تماس گرفته و از خدمات مشاوره حقوقی استفاده نمایید

بعد از تماس یک مشاوره حقوقی تلفنی با شما انجام می شود. سپس وقت مشاوره حضوری برای شما اخذ می گردد و شما به صورت حضوری تشریف می آورید و برایتان مشکل حقوقیتان شرح داده می شود. سپس با وکیلی که سابقه قضایی داشته باشد جلسه ای برگزار می نماییم و از خدمات ایشان به نحو شایسته بهره مند میشویم.

مزیت اخذ قاضی بازنسته شهریار به عنوان وکیل چیست

جدا از مباحث ارتباطی که بیان شد سایر مزیت های اخذ چنین افرادی عبارت است از:

  • قدرت جذب بالا : در واقع قاضی بازنسته در اندیشه شهریار قدرت بالایی جهت جذب موکل دارد . چرا که اصولا موکلین به این افراد اعتماد بیشتری دارند.
  • قدرت بر قراری ارتباط سالم با قاضی :همچنین است که چنین فردی قدرت خوبی جهت برقراری ارتباط مثبت با یک قاضی دارد و می تواند به نحو احسنت از خدمات ایشان بهره بگیرد.
  • قدرت علمی:با توجه به سابقه قضایی یک قاضی دارای قدرت علمی خوبی جهت انجام ارتباطات حقوقی و تنظیم لوایح و دفاع صحیح می باشد.

نتیجه

جهت جلسه می توانید با شماره ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴    تماس حاصل نمایید.

amir

نظرات بسته شده است.

تماس فوری با وکیل