وکیل جهاد کشاورزی در شهریار

در این مقاله می خواهیم در خصوص وکیل جهاد کشاورزی در شهریار توضیحاتی ارائه دهیم. ممکن است شما در نقاطی در شهریار از جمله بکه جوقین ، جاده ملارد و غیره دارای باغات باشید. در اینصورت حتما می خواهید در این زمین خود بنایی احداث کنید

همانطور که می دانید احداث بنا در اراضی باغی جرم بوده و علاوه بر آن جهاد کشاورزی ممکن است اقدام به تخریب بنا هم بکند . در اینصورت شما می توانید از خدمات گروه وکلای وکیل بیست در ابتدای فاز یک اندیشه استفاده نمایید که تخصصا در زمینه جهاد کشاورزی فعالیت دارند . جهت مشاوره با مجموعه ما می توانید با شماره ۰۲۱۶۵۵۰۸۷۵۴ تماس گرفته و جهت مشاوره با گروه وکلای متخصص ما وقت بگیرید . در این مقاله کاملا به شما می گوییم که مجموعه ما در این قسمت از شهر دقیقا برای شما چکار انجام می دهد .

تغییر کاربری اراضی باغی به مسکونی

همانطور که می دانید یکی از خواسته های اهالی شهریار و حومه آن این است که در اراضی باغی خود بنایی احداث نمایند . بنابر این ایشان ممکن است در این منطقه با ماموران جهاد درگیر شوند.

اصولا جهاد کشاورزی در منطقه شهریار فعال تر از نقاط دیگر است . بنابر این جهت انجام هر گونه تغییر کاربری قطعا نیازمند مجموعه تخصصی وکلا خواهید بود .

نظر به اینکه در این نقطه از شهر شما به وکیل تغییر کاربری احتیاج پیدا می کنید نظر ما این است که از خدمات گروه حقوقی ما استفاده نمایید.

عکسی تبلیغی در خصوص وکیل تغییر کاربری در شهریار است

موارد تغییر کاربری

یکی از سوالاتی که بسیار پر کاربرد است این است که موارد تغییر کاربری کدام است . در پاسخ به این سوال باید بین چند مورد تفکیک قائل شد .

قبل از هر چیز باید بگوییم جدیدا در پیج های اینستاکرام مد شده هر حقوقدانی یک پیج برای خودش میزند و می گوید تغییر کاربری اراضی ۵۰۰ متر آزاد شده است   این در حالی است که وقتی شما به کمیسیون جهاد چه در شهرستان و چه در استان مراجعه می کنید می بینید داستان از قرار چیز دیگری است .

در این حالت شما با تبصره ها و موادی بر می خوردید که هیچ وقت قبل از این با آن مواجه نبودید .

تغییر کاربری اراضی تا ۵۰۰ متر

حسب قانون تغییر کاربری اراضی زراعی و باعات هر شخص می تواند برای یک بار در اراضی زراعی  وباغی خود تغییر کاربری انجام دهد که متراژ آن ۵۰۰ متر باشد . البته این موضوع در حال حاضر و در رویه عملی تغییراتی کرده است.  یعنی علی الاصول در زمانی ۵۰۰ متر را تغییر کاربری می دهند که برای مثال در روستای مربوطه طرح هادی اجرا نشده باشد. بنابر این در استانهایی که طرح هادی اجرا می شود تغییر کاربری ۵۰۰ متر با مشکل مواجه می وشد .

تغییر کاربری ۱۵۰۰ متر

در حال حاضر رویه بدین صورت است که تا ۱۵۰۰ متر به بالا آنهم بر طبق قانون حفظ نباتات تغییر کاربری را کمیسیون تبصره یک ماده قبول می کند. لیکن موضوع دارای تخصص و پیچیدگی های مربوط به خود است و بخودی خود نمی توان بی مقدمه موضوع را در کمیسیون مطرح نمود .

تغییر کاربری یک هکتار به بالا

موضوعی که در حال حاضر در کمیسیون خیلی خوب مطرح می شود تغییر کاربری اراضی یک هکتار به بالا است که نتیجه دهی آن از دو مورد فوق الذکر بیشتر است . بنابر این در این زمینه نیز می توانید از ما و تخصص وکلای جهاد کشاورزی در شهریار استفاده کنید .

وکیل برای اخذ سند رسمی زمین در شهریار

یکی از مواردی که قبل گرفتن وکیل جهاد کشاورزی در شهریار باید داشته باشید وکیل برای اخذ سند رسمی ملک می باشد . در واقع در حال حاضر برای طرح مواردی تغییر کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک جهاد کشاورزی که مستقر در اداره امور اراضی شهریار می باشد باید قبلا سند رسمی از مکل اخذ کنید . در واقع تیم حققوقی ما این موضوع را نیز برای شما انجام می دهد . شما می توانید در این خصوص نیز با شماره ۰۹۰۲۱۵۱۷۲۷۱ تماس حاصل نمایید .

بهترین راه مقابله با جهاد کشاورزی توسط وکیل

در این قسمت یکی از جذاب ترین موضوعاتی که از وکیل جهاد کشاورزی در شهریار انظار شنیدن دارید را برایتان بیان می کنیم. همانطور که گفته شد در حال حاضر بحث تغییر کاربری به علت اینکه در کمیسیون صرفا یک هکتار به بالا پذیرفته می شود و رای داده می شود عملا با بن بست رو برو است .

چه بسیار افرادی که می خواهند در ملک خود زمینی بسازند  یا قبلا ساخته اند و می خواهند از آرامش موجود در باغات خود استفاده کنند . حق هم دارند مگر ما در این مملت جز استفاده از باغ چه امکانی داریم.

از طرفی هم قانون تغییر کاربری اراضی زراعی و باغها امکان هر نوع تغییر کاربری را عملا برای افراد برداشته است . مگر افراد میلیاردری که هکتاری زمین داشته باشند . فرض کنید یک هکتار زمین در شهریار حداقل باید ۱۰۰ میلیارد قسمت داشته باشد . اگر چه قبلا کمتر قیمت بود و به خاطر بی ارزش شدن پول ملی به یک باره قیمت زمین ها سر به صعود گذاشته است .

اثبات قدمت بنا

علی ایحال یکی از بهترین راههای که در حال حاضر برای تغییر کاربری انجام می شود قدمت بنا می باشد . در واقع وکیل در این روش و طبق رای وحدت رویه اثبات می کند ملک دارای قدمت بنایی بالای سه سال می باشد که همین موضوع مانع از تخریب جهاد می شود در نهایت بنا نجات پیدا می کند .

مورد دیگر حکم برائت است . بدین معنی که اداره حقوقی جهاد کشاورزی برای مثال در شهریار از ملک موصوف طرح شکایت می کند و در این صورت  وکیل با تکنیک هایی که دارد برای موکل حکم برائت می گیرد . این تکنیک ها تنها از یک وکیل تغییر کاربری بر می آید . چرا که تجربه و مطالعه فن و تخصص  در این خصوص خاص این دسته از وکلا است . یک وکیل ملکی در شهریار نیز می تواند در این زمینه به شما کمک نماید

کلام پایانی 

بنابر این قبل از هرگونه اقدامی برای باغ خود با ما مشورت نمایید . می توانید در این خصوص با شماره ۰۹۰۲۱۵۱۷۲۷۱ تماس گرفته و مشاوره حقوقی در این زمینه داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که موضوع تغییر کاربری بسیار حساس و پر اهمیت است و کار هر شخص یا وکیلی نمی باشد . بنابر این بی گدار به آب نزنید و تا می توانید در این خصوص اطلاع رسانی از وکیل تخصصی بخواهید که مجموعه ما به جرات تنها مجموعه تخصصی در این زمینه در شهریار می باشد .

amir

نظرات بسته شده است.

تماس فوری با وکیل