وکیل خانواده حاذق

این عکس درباره وکیل خانواده ماهر است

اگر شما یک وکیل خانواده حاذق در دعاوی که هر یک از دوستان یا فامیلی خود دارند را داشته باشید،داشتن بهترین وکیل خانواده حاذق باعث می شود دعاوی مربوط به امور خانواده مثل طلاق بدون مشکل و ناراحتی تمام شود . چرا که این موضوعات تخصصی است و قطعا شما از پس آن بر نمی آیید.در واقع وکلای دادگاه خانواده گروه حقوقی وکیل ۲۰  در پرونده های شما تمام زیر و بم های دعاوی خانواده   مربوط به شماست را در می آورد و در این مقاله می بیان می کنیم که چه مواردی وجود دارد شما باید یک وکیل برای دعاوی خانوادگی خود داشت.

پس حتما این مقاله را تا انتها و به طور کامل مطالعه نمایید.

مراحل و مراتب عملکرد وکیل خانواده حاذق در دعاوی خانواده

گروه وکلای وکیل ۲۰ در خصوص قبول پرونده و نحوه بررسی ابعاد حقوقی کار شما و مواردی که باید به شما مشاوره بدهیم سلسه مراتبی را طی  می کند . ما در مناطق غرب و شما و جنوب تهران در حوزه های دادگاه خانواده یک و دو کار شما را انجام می دهیم.همچنین در حوزه دادگاه شهریار و در اندیشه نیز فعالیت داریم . مراحلی که ما برای قبول وکالت پشت سر میگذاریم طبق موارد زیر است :

۱-آنالیز پرونده از باب امور حقوقی

در این مراحله ما بررسی می کنیم که شما چه دلائلی برای طرح دعوی دارید . به طور مثال در دعاوی همچون طلاق به درخواست زوج  یا زوجه ، مهریه ، تعیین حضانت فرزندان و نحوه دادخواست آن و اینکه اصولا حضانت با کدام طرف است مادر یا پدر،تعیین نفقه فرزندان و نفقه معوقه زوجه و نحوه تنظیم دادخواست و لوایح مربوط به هر یک از آنها  از جانب گروه وکلای حقوقی وکیل ۲۰ بررسی می شود. پس از بررسی موارد فوق به شما می گوییم آیا می توانید طرح دعوی کنید یا خیر و اگر طرح دعوی کنید چند درصد شانس پیروزی در آن را خواهید داشت .

این مقاله را هم بخوانید:وکیل جهاد کشاورزی در شهریار

۲-ارائه مشاوره حقوقی تخصصی

هنگامی که شما به دفتر ما مراجعه می کنید ما ادله شما و مدارک شما را کاملا ارزیابی می کنیم. در واقع وکلای گروه حقوقی وکیل ۲۰ که در زمینه دعاوی خانواده تخصص دارند  و دپارتمان مجزی دارند در این زمینه با هم تبادل نظر می کنند و به شما می گویند که پرونده تا چه راههای حقوقی دارد. همچنین بدون اینکه چشم داشتی به پرونده شما داشته باشیم به شما می گوییم چگونه خودتان طرح دعوی کنید و اگر خودتان یا وکیل طرح دعوی کند هر یک تا چند درصد شانس موفقیت خواهد داشت.

همچنین به شما می گوییم صفر تا صد این پرونده چقد زمان می برد و چه تکنیک های منحصر به فردی باعث می شود شما نتیجه بهتری بگیرید.

این عکس درباره وکیل خانمی است که در زمینه خانواده فعالیت دارد

۳-انعقاد قرارداد مالی دستی و وکالت الکترونیکی

پس از ارائه اطلاعات فوق و توافق در خصوص هزینه های پرونده فی ما بین وکیل خانواده گروه حقوقی وکیل ۲۰  و موکل و سایر شرایط ، جهت اینکه  موضوع مالی شما مشخص شود و بعدا نگویید که حواسم نبود و قرارداد را نخواندم قرارداد مالی دستی با شما منعقد می شود و سپس نام شما در سیستم نمایش داده می شود و قرارداد الکترونیک وکالت نیز منعقد می شود و کدی برای شما ارسال می گردد. این قرارداد الکترونیک به منزله وکالت فی ما بین موکل و وکیل پایه یک خانواده گروه حقوقی وکیل ۲۰ می باشد،

۴-صلح و سازش میان اعضای خانواده و زوجین

همانطور که گفتیم یک وکیل خانواده حاذق فقط به فکر قبول پرونده نیست . بلکه تلاش می کند بین زوجین سازش و آشتی برقرار کند. ما در جلسات صلح و سازش سعی می کنیم حداکثر نیل و هدف شما که در ابتدا به ما وکالت داده بودید رعایت شود. در واقع رعایت غبطه و مصلحت موکل یکی از اهداف اصلی ما می باشد . این جلسات بیشتر در حین دادرسی ممکن است برگزار شود .البته در ابتدای کار هم ممکن است چنین جلساتی داشته باشیم .

ما هیچ گونه ابایی نداریم که سازش با شما منجر به قطع رابطه وکالتی ما باشد. چنانچه به هر دلیل سازش میسر نبود از طریق طرح دعوی و مجاری قانونی ابتیاع حقوق شما فراهم می شود.

۵- استفاده از روانشناس در حوزه خانواده

همانطور که گفته شد پرونده شما به طور تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری در امور خانواده انجام می شود و اگر ما در مرحله فوق به این نتیجه برسیم که امکان سازش فی مابین شما وجود دارد ،شما را به روانشناس مقیم در دفتر به نام خانم رضوان امیرنجات که بسیار ماهر هستند رهنمود می کنیم. ایشان سعی می کند از طریق بالینی و مشاوره در چندین جلسه مشکل شما را حل و ریشه کن نماید

 ۶-شروع پرونده در دادگاه

اگر از هر دو بسته ما یعنی مشاوره و وکالت استفاده کنید در هر دو ما استقبال می کنیم . در انعقاد وکالت تمام سعی ما این است که بدون حضور شما تمام مراحل توسط وکیل انجام گردد. الیته باید به خاظر داشته باشید که اجرای حکم بر عهده وکیل نیست و خود پروسه ای جداگانه دارد و هزینه جدایی نیز می طلبد

لاین های کاری وکیل پایه یک خانواده

 وکیل خانواده خوب در تهران می تواند بسیار برای شما مفید و سودمند باشد . اول اینکه ایشان چون به صورت تخصصی دعاوی خانواده را قبول می کند از رویه قضایی دادگاه آگاه است و با تجربه است . ضمنا ایشان کارهای شما را از مجاری دادگاه به درستی انجام می دهد و نتیجه خوبی نیز برایتان حاصل می کند .

به طور کلی لاین های کاری وکیل پایه یک خانواده در مجوعه ما به شرح زیر می باشد:

  •  اثبات نکاح و ازدواج اعم از دائم و موقت و فسخ نکاح
  • خسارات حاصل در دوران نامزدی که بیشتر حقوقی می باشد.
  • اذن دختر باکره در نکاح. توضیح آنکه اگر دختر باکره باشد نیازمند اذن پدر است
  •  شروطی که زوجین در عقد نامه و ذیل عقد نکاح تعیین می کنند. برای مثال زوجه شرط می کند که نیمی از اموال یا همان شرط تصنیف را دارا باشد .
  •  دعوی استرداد جهیزیه
  • دعوی مطالبه مهریه از دداگاه و اجرای ثبت
  •  دعوی مطالبه نفقه اعم از حقوقی و کیفری
  • دعوی مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت در دادگاه خانواده
  • دعوی الزام به تمکین و اثبات نشوز زوجه که همان رد تمکین می شود .
  •  دعوی طلاق اعم از گواهی عدم امکان سازش از جانب زوج و زوجه
  • دعوی حضانت اعم از سلب حضانت به نفع پدر یا مادر که بسیار تخصصی و پیچیده می باشد .

وکیل طلاق توافقی گروه وکلای وکیل ۲۰ که ظرف ۱۰ روز کار شما را در این حوزه انجام می دهد و اصولا یک ماه نمی رسد در زمینه گواهی عدم سازش و توافقی سرعت خیره کننده ای دارد . چنانچه درخواست کننده طلاق زن باشد ما در یک جلسه اولا تمام موارد را بررسی می کنیم که از چه راهی می شود اقدام کرد و پس از اثبات عسر و حرج در این زمینه نیز شروع به فعالیت می کنیم.

این عکس درباره بهترین وکیل خانواده در تهران است

  مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک خانواده

اگر بخواهید اگاهی درستی از موضوعات حقوقی شانس موفقیت خود و چگونگی طرح دعوی صحیح و مشکلات پیش بینی شده در روند پرونده خود مطلع شوید  تنها راهش استفاده از وکیل پایه یک خانواده تهران می باشد.همانظور گه گفته شد مجموعه ما دپرتمان تخصصی در حوزه خانواده دارد و  تفاوت ما با سایر مجموعه های دیگر این است که آنها از دانشجو استفاده می کنند لیکن شما از مشاوره حقوقی وکیل پایه یک خانواده خانم و آقا که در مجموعه هستند استفاده می کنید. شما با شماره گیری شماره ۰۹۰۲۱۵۱۷۲۷۱  در خصوص انواع دعاوی حوزه خانواده شرایط ضمن عقد نکاح در عقد نامه  نحوه مطالبه مهریه از دادگاه و اجرای ثبت و نحوه اخذ طلاق از ناحیه زوج و زوجه و توافقی می توانید اطلاعات کسب نمایید.

شما می توانید با کلیک بر روی آیکون واتساپ در صفحه مستقیما به ما ملحق شوید . در هنگام مشاوره نام و نام خانوادگی و شرح مختصری از موضوع را برایمان بنویسید

 وکیل خانواده پایه یک دادگستری

 وکیل خانواده حاذق و ماهر کسی است که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می کند . ایشان نظر به اینکه هیچ پرونده ای غیر از خانواده نمی گیرد از نواع مواد قانونی خانواده منجمله قانون مدنی و امور فقهی تخصصی آشنایی کامل دارد و در لوایح خود به دادگاه آنها را ارائه می دهد .

در تهران و سایر شهر ها صلاحیت تخصصی رسیدگی به دعاوی خانواده با دادگاه خانواده است . دادگاه خانواده ۲ در ولنجک یا یک در محلاتی . بنابر این طرح دادخواست مرتبط با خانواده در سایر مجتمع های حقوقی موجب عدم صلاحیت این دعاوی است. اکثر وکلای ما وکیل خانواده خانم در تهران هستند که گروه وکلای وکیل ۲۰ بیشتر پرونده ها را به ایشان می دهد. اما وکلای ماهر مرد نیز در مجموعه داریم.بیشتر پرونده های ارجاعی در این دپارتمان طلاق از ناحیه زوج و زوجه و سلب حضانت ، مطالبه مهریه از اجرای ثبت و دعاوی مرتبط می باشد.در نهایت داشتن یک وکیل خانواده حاذق باعث می شود شانس پیروزی شما در پرونده بیشتر شود.

شاید شما فکر کنید پروسه شکایت راحت است اما باید بگوییم که دعاوی خانواده نیز بعضا تخصصی هستند و در بسیاری از لاین ها مثل حضانت و طلاق از ناحیه زن ریزه کاری هایی دارند . برای مثال در همین دعوی اخیر زوجه خودش دادخواست می دهد و در نود و نه درصد موارد نیز در پرونده می بازد چرا که باید مقدمه های دیگری در این زمینه فراهم باشد. به جرات می گوییم عملکرد ما در طی چندین سال ما را به بهترین وکیل خانواده در تهران تبدیل نموده است.

وکیل خانواده حاذق کیست ؟چه وقت به ایشان احتیاج است

وکیل خانواده حاذق کسی است که در زمینه دعاوی خانوادگی دارای تجربه است و رویه دادگاهها را بلد است و دادخواست خوبی می دهد.ایشان در دعاوی همچون مهریه و اجرت المثل و تمکین بهترین عملکرد را دارد . در واقع دعاوی خانواده که در زمره احوال شخصیه به شمار می رود در حقوق مدنی ۵ صحبت شده است.وکلای خانواده در زمینه انواع رویه های دادگاه و زیر و بم پرونده اطلاعات خوبی دارند که شما ندارید و برد در پرونده را برایتان میسر تر می کنند.

اگر شما خودتان کار را انجام ندهید و از همان ابتدای کار از یک وکیل پایه یک خانواده استفاده کنید هم در زمان صرفه جویی می شود و هم دادخواست به نحو مطلوب تری تنظیم می گردد. وکیل آنلاین خانواده  خدمتی است که ما به شما عزیزان ارائه داده ایم و مخصوص کسانی است که می خواهند از گوشی و به صورت غیر حضوری مشاوره بگیرند

ویژگی های یک وکیل خانواده ماهر در تهران

در نگاه اول ممکن است به نظر آید پرونده های خانواده کمی راحت تر است ،اما به نظر می رسد هیچ چیز مهم تر از استحکام بنیان خانواده نیست.به همین دلیل است کسی که این پرونده را بررسی می کند باید ماهر و متخصص باشد. وکیل پایه یک دادگاه خانواده علاوه بر این که باید تخصصی در این دعاوی فعالیت داشته باشد،باید یک سری ویژگیهای غیر کاری نیز داشته باشد. یعنی برای موفیقت در این رسته فقط علم کافی نیست بلکه باید چند جانبه باشد.در واقع یک وکیل خانواده خوب و حرفه ای باید مهارت های ارتباطی مهارت های روانشناسی، جنگندگی بالا و نواسانات حداقلی داشته باشد که بتواند پرونده های خانواده را به مسیر خوبی هدایت نماید.

ما به عنوان بهترین وکیل خانواده ماهر در تهران قادر هستیم از حق الوکاله مان چشم پوشی کرده و در همان ابتدا سعی در برقراری سازش بین طرفین داشته باشیم.مهمترین ویژگی های بهترین ویکل خانواده در تهران عبارت است از:

  • داشتن صبر و حوصله اولین ویژگی یک وکیل متخصص خانواده است. در واقع وکیلی که حوصله ندارد باید روی این مهارت کار کند. در واقع موکل بیشترین مشکل را دارد و قطعا خودش آدم موفقی نبوده که به وکیل مراجعه کرده است . ایشان بر خلاف نوع مشاغل دیگر دائم با وکیل دعاوی خانواده  تماس می گیرید. بنابرین یک وکیل خانواده حاذق نباید انتظار داشته باشد که چرا شغل من مثل سایر مشاغل فاقد آرامش است
  •  . اگر بخواهید بهترین وکیل خانواده تهران باشید باید همزمان با سایر ویژگی های علمی و تلاش و پشتکار مهارت های ارتباطی و حتی مهارت های دینی خود را افزایش دهید
  • اگر بخواهیم دقیق بگوییم که دعاوی خانواده اهمیت کمتری دارند باید بگوییم غلط است . اما اگر بگوییم راهتر تر نسبت به ساید دعاوی است می توان گفت نسبت به دعاوی ثبتی  کمتر تخصصی است .

اما این دلیل نمی شود که شما بدون داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری تهران به کار خود ادامه دهید.دعاوی خانواده ریزه کاری هایی دارد که فقط بهترین وکیل خانواده ماهر در تهران که کارش این است می تواند از پس آن بر آید.یعنی یک وکیل دادگاه خانواده به این دلیل نامیده می شود که از رویه های شعبات آگاه است چرا که هر شعبه با شعبه بقل دستی رویه متفاوتی اعمال می کند و هر قاضی خانواده دیدگاه متفاوت تری نسبت به قاضی شعبه بقلی دارد .

همین موضوع هست که اهمیت داشتن یک وکیل دادگاه خانواده را بالا می برد . برای مثال در یک پرونده طلاق از ناحیه زوجه یک شعبه رویکردش حمایت از مرد ها هست و شعبه دیگر رویکردش حمایت از زنان. یک شعبه تغییر خواسته در طلاق توافقی را قبول می کند و شعبه دیگر طرفین را به مشاوره می فرستد

علاوه بر موارد فوق که بهترین وکیل خانواده تهران باید داشته باشد ایشان باید در همه دعاوی دارای نظم باشد و پیگیری نیز داشته باشد. در واقع بهترین وکیل خانواده حاذق باید مثل یک ورزشکار حرفه ای باشد . از خواب و تغذیه تا مهارت های ارتباطی و روانشناسی ایشان باید منظم و دقیق و با برنامه باشد و دقت بالا و مطالعه به روز و اپدیتی باید داشته باشد

 

amir
1 based on 1 reviews

‫2 نظر

  • amir گفت:

    مقاله بسیار مفیدی بود

  • amir گفت:

    مقاله شما بسیار کامل و جامع است

  • دیدگاهتان را بنویسید

    We’re sorry you’ve had a bad experience. Before you post your review, feel free to contact us, so we can help resolve your issue.

    Post Review

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس فوری با وکیل