وکیل طلاق توافقی در شهرک غرب

در این مقاله در خصوص وکیل طلاق توافقی در شهرک غرب تهران مطالبی معروض می گردد.چنانچه قصد انجام این کار را دارید بهتر است با ما در این زمینه مشورت نموده و مشاوره داشته باشید شماره ما ۰۹۰۲۱۵۱۷۷۲۷۱ می باشد .دفتر ما بسیار نزدیک به شما می باشد

دفتر وکیل طلاق توافقی

ممکن است شما ساکن شهرک غرب تهران باشید . بنابر این نیاز به وکیلی دارید که به واسطه همکاری با ایشان مشکلات خود را حل کنید . دفتر ما در نشانی تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا بعد از خیابان رامشه پلاک ۳۰ طبقه ۴ واحد ۸ می باشد .

بنابراین بسیار به شما نزدیک هستیم و می توانیم نیاز های شما در این زمینه را برطرف کنیم.مواردی که در دفتر وکیل در شهرک غرب مطرح می شود شامل موارد زیر است.

این مقاله را بخوانید:وکیل طلاق توافقی در سعادت آباد  تهران

دادگاه صالح برای طلاق توافقی در غرب تهران  

نظر به اینکه شهرک غرب واقع در منطقه ۲ می باشد بنابراین دادگاه صالح آن واقع در ولنجک دادگاه خانواده ۲ خیابان دانشجو می باشد. این دادگاه در خصوص مناطق یک و دو سه و پنج صالح می باشد .

بنابراین دادگاه صالح شما این دادگاه بوده و نمی توانید جای دیگری بروید رویه این دادگاه این است که ابتدا پرونده را به شورای حل اختلاف فرستاده و سپس به به دادگاه می فرستد .

مدارکی که به دفتر وکیل در شهرک غرب باید ببریمپ

عکسی تبلیغاتی در خصوص وکیل طلاق توافقی در شهرک غرب

مدارک لازم 

  • اصل عقد نامه یا رونوشت آن
  • اصل وکالت نامه طلاق در صورت موجود
  • اصل ابرا نامه طلاق در صورت وجود
  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملی

پس از اینکه این مدارک را به دفتر ما آوردید ما برای شما توافقاتتان را مکتوب می کنیم و بعد از اینکه آنرا مکتوب کردیم می توانید به ما وکالت دهید. ابتدا قرارداد مالی برای شما تنظیم می گردد . سپس وکالت از شما اخذ می شود .دادخواست داده می شود و برای شما چنین کاری را انجام می دهیم .

مزیت اخذ وکیل برای طلاق توافقی 

در این قسمت می خواهیم مزیت اخذ وکیل برای طلاق توافقی درشهرک غرب را برایتان بگوییم:

  • اولین مزیت این است که ما نزدیک محل سکونت شما هستیم و در حال حاضر بسیاری از افراد از نزدیکی محل سکونت خود وکیل انتخاب می کنند . دفتر ما نیز در شهرک غرب بلوار دریا می باشد و بسیار نزدیک شماست .
  • دوم اینکه وکیلی که به صورت تخصصی در یک موضوع کار کند برای شما خوب است . بسیاری از وکلا هستند که در حوزه های مختلف فعالیت دارند. آنها در تمام حوزه ها ضعیف هستند .

بنابر این تخصصی بودن قیمت مناسب و پاسخگویی ۲۴ ساعته از مزیت های ما می باشد.

ویزگی وکیل خوب طلاق در شهرک غرب

در توضیحات بیشتر قسمت فوق مزایای وکیل طلاق توافقی را به شرح زیر بیان می کنیم :

  • اولین مزیت این است که با توجه به اینکه رویه شعب متفاوت می باشد وکیلی می تواند نتیجه بگیرد که با هر شعبه آشنایی داشته باشد. برای مثال دادگاه خانواده ۲ تهران یک الی دو شعبه می گویند ابتدا به مشاوره برو بعد بیا . این موضوع نیز زمان خاص خود را می طلبد.

نکته مهم این است که در حال حاضر پرونده ها ابتدا به شورای حل اختلاف ارسال می شود و سپس به دادگاه ارسال می شود. در واقع یک وکیل خوب در این حالت بررسی می کند چگونه می تواند پرونده را به دادگاه نفرستد و مستقیما به شورا حل اختلاف بیاید.

شماره تماس وکیل طلاق توافقی 

همانطور که در قسمت فوق گفتیم شماره تماس ما ۰۹۰۲۱۵۱۷۲۷۱ می باشد. ابتدا شما باید با ما تماس گرفته و وقت قبلی بگیرید و سپس حضوری تشریف بیارید .

در طی تماس تلفنی ما به شما مشاوره حقوقی نیز می دهیم . مشاوره تلفنی ما در خصوص طلاق توافقی رایگان می باشد .

اجرای رای طلاق توافقی

بعد از اینکه ما رای طلاق را به شما می دهیم نوبت اجرا می رسد . البته می توانید برای اجرا به ما وکالت دهید . اما دارای هزینه جداگانه می باشد .

اما در این قسمت پروسه اجرا را برای شما بازگو می نماییم تا چنانچه بخواهید خودتان این پروسه را طی کنید راحت تر انجام دهید

  • در مرحله اول اخذ گواهی قطعیت از شعبه می باشد . در بعضی از دفتر خانه ها این گواهی را به خود وکلا می دهند تا ببرند و از دادگاه استعلام کنند .بعد از اخذ گواهی قطعیت طرفین به محضر خانه رفته و محضر خانه هاییی که دفتر طلاق هستند . سپس زن و شوهر در دفتر خانه حضور داشته و نسبت به ثبت طلاق اقدام می نمایند .

توجه داشته باشید چنانچه وکیل بخواهد نسبت به ثبت طلاق اقدام نماید ظاهرا و در حال حاضر دفتر خانه ها آن را ثبت نمی کنند و باید وکالت نامه رسمی باشد .

بنابر این پروسه سریع تر این است که خودتان نسبت به ثبت واقعه طلاق در دفتر خانه اقدام کنید.

 

amir

نظرات بسته شده است.

تماس فوری با وکیل