وکیل ملکی در ساری

عکسی تبلیغی در خصوص وکیل متخصص دعاوی ملکی کرج است

وکیل ملکی در ساری

هرکسی که مجوز نمایندگی عدالت را نداشته باشد و در طول قرارداد به وی تفویض کنید ، وکیل مدنی نامیده می شود. طبق قانون ، وكلاي مدني نمي توانند در دادگاهها و مراجع قضايي مداخله كنند و در دادگاه ها ، وكالت فقط توسط وكلا پذيرفته مي شود. موکل حدود اختیارات وکیل را در قرارداد وکالت نامه مشخص می کند. اگر وكیل خارج از اختیارات مندرج در قرارداد وكالت عمل كند ، عمل وی غیر محرمانه تلقی می شود. به عبارت دیگر ، اگر موکل اقدام وکیل خود را تأیید نکند ، آن عمل صحیح نیست و وی شخصاً مسئول این عمل است و هیچ ارتباطی با موکل ندارد. باید حسادت مشتری خود را حفظ کند. به عبارت دیگر ، وی در عمل وکالت باید مواردی را که معمولاً از نظر قانونی و عقلی مورد نیاز است ، رعایت کند. به عبارت دیگر ، اگر اختیارات كامل به وكیل بدهیم ، وی همیشه مقید به حدود قانونی ، عرفی و اخلاقی است.

وکیل ملکی ساری

طبق قانون ، وکیل باید حساب وکالت خود را به مشتری ارائه دهد. یعنی او باید تمام اقداماتی را که از طرف مشتری خود انجام داده است به مشتری گزارش دهد. اگر وی پولی دریافت کرده یا تعهدی به وی داده باشد ، این بخشی از این اقدامات برای مشتری محسوب می شود و او متولی مشتری است ، به عنوان مثال اگر پولی را که از مشتری دریافت کرده است به مشتری تحویل دهد. مشتری و اینکه آیا این اموال را به نفع خود تصرف می کند. نویسنده مرتکب جرم خیانت شد. اگر هزینه ای بین طرفین قرارداد وکالت نامه توافق شده باشد ، ملاک قرارداد حق الزحمه است و در صورت عدم انعقاد قرارداد بین طرفین ، مشتری باید هزینه ها را طبق قانون پرداخت کند. داده ها و زمان صرف شده برای کار محاسبه می شود. برای پرداخت هزینه ها ، اگر قراردادی بین طرفین وجود داشته باشد ، ملاک قرارداد هزینه است و در صورت عدم قرارداد ، هزینه ها مطابق با تعرفه قانونی مصوب دادگستری است و مشتری باید هزینه را طبق آن پرداخت کند.

وکیل ملکی باسابقه در ساری

قرارداد وکالت به طور معمول بین وکیل و مشتری قابل مذاکره است ، یعنی طرفین خود قرارداد را امضا می کنند و در آن حدود اختیارات وکیل را مشخص می کنند و طرفین قرارداد آن را امضا می کنند. همچنین می توانند با یک دفتر اسناد رسمی قرارداد وکالت نامه منعقد کنند. لازم به ذکر است که اگرچه وکالت به طور عادی تنظیم می شود ، اما اعتبار آن همانند وکالت نامه عادی است. اما از آنجا که وکالت نامه طبیعی است ، ممکن است توسط اشخاص ثالث پذیرفته نشود. وکلا از فرم های قراردادی که توسط انجمن حقوقی تهیه شده و در اختیار آنها قرار داده شده است برای ایجاد قرارداد وکالت استفاده می کنند و دادگاه ها این قراردادها را می پذیرند.

amir

نظرات بسته شده است.

تماس فوری با وکیل